diumenge, 9 de gener del 2011

DE LECTURA

Moments de lectura i valoració:

Doncs si, llegint i rellegint, així em trobo en aquests moments. El Projecte dels Psocòpters és el que em té tant distreta i abstreta en el món dels llibres digitals.


Una tasca difícil la d'avaluar el treball de tantes hores d'un dels grups de ctic, uns companys d'aula molt actius i innovadors (han aportat molta informació al seu blog i en entrades i seguidors es pot observar el seu bon treball i esperit). Però bé, amb les piles recarregades després de la pausa nadalenca cal posar-se a totes a realitzar aquesta tasca individual i en això estem!

Aquesta setmana també començarem la següent i última (?) tasca de la PAC4 la defensa de la nostra wiki envers els comentaris que en facin els companys lectors... Ai quina incertesa: què els haurà semblat, hi hauran trobat molts errors.... Bé, esperem que com comenta en una entrada en Joffre "
Amb la lupa preparada!!" (un dels Psocòpters) i li respon la Mabi (una companya de Virtualsib) aportem entre tots idees per millorar el projecte que ens toca valorar!

En fi, seguiré amb la lectura, després d'aquest Kit Kat blogaire... Ànim amb la tasca companys!

Dades de la imatge: Woman E-Books, Bruno Muff, font: http://www.gettyimages.es/detail/105063278/Photographers-Choice-RF

5 comentaris:

  1. Pues yo por ahora, disfrutando muchísimo de la lectura de vuestro proyecto!
    Un abrazo unitekas, realmente ha sido una suerte tener asignada vuestra wiki.
    Seguimos trabajando!

    ResponElimina
  2. Jo també estic nerviosa per veure les valoracions que rebrem nosaltres! per la meva banda, la valoració que em tocava fer a mi l'acabo de penjar!

    ResponElimina
  3. Gemma, personalment et confesso que la teva valoració m'ha meravellat. Ens fas molts suggeriments on he de reconèixer que tant si hi estem d'acord com si no el que fas és ajudar-nos.

    A més has demostrat sobradament que has llegit amb atenció tot el nostre projecte, l'has estudiat i t'has fixat en una pila de detalls que fan la teva valoració molt valuosa.

    Em presento agraït pel document que ens has enviat. A més a més també agraeixo els elogis que ens has fet.

    Has demostrat ser una gran Unite-k; des de fa temps penso que les unite-kes sou un grup format per noies molt treballadores!

    El psocòpter Jordi

    ResponElimina
  4. Hola Psocòpter Jordi,

    Ufff, m'alleuja saber que us ha estat útil la meva valoració i que no l'he espifiat en els comentaris o suggeriments, la veritat és que la vostra wiki és molt completa i no hi havia molt on aportar idees o suggeriments.

    Rellegint la meva valoració també m'he detectat faltes ortogràfiques... quin exemple, eh?

    Gràcies pel comentari i felicitats als Psocòpters per la feina i sobretot pel bon ambient que heu creat al bloc i en els missatges a l'aula; ajudant i col·laborant amb la resta de companys.

    Gemma

    ResponElimina
  5. Ei Marina i Íngrid,

    Moltes gràcies per les vostres valuoses valoracions, són molt engrescadores, ens han permès veure coses que ens havien passat per alt i a més ens feu arribar molt bones vibracions amb les vostres mostres de positivitat i respecte per la feina elaborada per les unitekes.

    Moltes gràcies noies! Un plaer tenir-vos com a companyes a CTIC i com a avaluadores del nostre projecte!

    Una abraçada,

    Gemma

    ResponElimina