dimecres, 10 de novembre del 2010

ENCETEM LES VALORACIONS UNITEKAIRES!

La meva primera entrada al blog!

En aquest espai anirem explicant les nostres reflexions sobre el procés de treball. Després de la formació del grup i l'elecció del tema del projecte sembla que la wiki comença a agafar cos.

Mica en mica ens anem adaptant al ritme, les noves eines i la dinàmica de treball en equip. Entre totes estem aportant suggeriments i valoracions que ens fan anar avançant. Podríem dir que la constància i el compromís amb la feina són les nostres premisses, i aquesta fórmula ens dóna uns resultats molt satisfactoris.

Encara no ens hem trobat amb cap entrebanc important, de moment tot té una fàcil solució!

Estic molt satisfeta de com evoluciona la feina!

2 comentaris:

  1. Marta, estic del tot d'acord amb tú. La constància i el compromís de totes fan el projecte molt agradable, i això alhora fa que de seguida que ens proposem una nova tasca, ens impliquem per què la feina s'avanci fàcilment.

    M'agrada com van les coses a UNITE-K 3.0!

    ResponElimina
  2. Hola Marta,
    Com comentes, i corrobora la Irene, només puc dir que estic molt satisfeta amb la feina que estem fent, en com funciona el grup i també, cal dir-ho, amb la teva tasca de portaveu! Gràcies!

    ResponElimina