dimecres, 10 de novembre del 2010

PRIMERES PASSES DEL GRUP

Ja tenim el blog inaugurat i em toca fer la meva primera intervenció, doncs bé, comencem:

Sobre la feina feta pel grup UNITE-K 3.0 crec que estem avançant en el treball i l'assignatura correctament. Les quatre integrants del grup hi posem ganes, interès i compromís des del principi. Tot i que al començament veia molta feina per fer, estic m
olt contenta amb el que ja hem anat fent. Ja tenim uns bons acords grupals i la proposta del tema sobre el que construirem la nostra wiki. Dins la wiki ja hem realitzat les pàgines personals, on ens hem presentat i conegut mútuament, i amb les quals hem fet les primeres pràctiques d'edició amb aquesta "nova" eina. I no em puc oblidar del document que tenim per anar marcant la planificació de les tasques que s'han de realitzar.
Ara estem en plena PAC2, concretant diversos fronts oberts: els criteris de selecció i validesa per a les cerques i la proposta d'índex per a la wiki. Ah! i em deixava el bloc, acabat d'inaugurar i una novetat que anirem investigant.

En relació a la
dinàmica de grup, crec que portem un bon ritme de treball; prenem les decisions mitjançant l'espai de debat i fem aportacions diàriament per assolir les tasques programades. Tot i petits entrebancs logístics o dubtes en algun dels passos a seguir, crec que la dinàmica de treball és molt bona: ens entenem, tenim una coordinadora de PAC i una portaveu de grup que realitzen implacablement la seva tasca i entre totes ens ajudem quan sorgeix qualsevol dubte. El compromís, el companyerisme i la comunicació són les bases del nostre equip. La meva valoració és molt positiva.

En resum, la feina feta durant la PAC1 i la que estem elaborant actualment a la PAC2 tira endavant: la wiki va agafant forma i el bloc ja és una realitat.

Ànims a les Uniteka's team! Yes we can!

1 comentari:

  1. Sí Gemma, estic d'acord! Les ganes, interés i el compromís de totes és ben evident, i això queda palés en els bons resultats.

    La meva feina com a coordinadora és molt fàcil, doncs hi poseu molta iniciativa i esforç per tirar endavant el projecte.

    Gràcies unitekes!

    ResponElimina