dimecres, 17 de novembre del 2010

UNA SETMANA COMPLICADA!!


D’entrada la valoració de grup de la PAC1 no ha estat tan favorable com esperàvem, la veritat és que hem treballat de valent i ens hem endut una petita decepció. En quant al rendiment ens ha valorat molt bé, només cal que estiguem més atentes als enunciats de les PAC.

Aquesta setmana les meves companyes han estat fent canvis en els disseny tant del blog com de la wiki, i la veritat és que cada vegada m’agrada més. Ja hem acabat de perfilar l’índex de la wiki, juntament amb la descripció de cada apartat, i també hem enllestit a temps els criteris de cerca. La meva creu ha estat aquesta setmana l’apartat que m’ha tocat fer a la wiki. No hi havia manera que em respectés l’interlineat i la veritat és que la baralla personal que he tingut amb la wiki m’ha fet perdre molt de temps. Hi ha hagut moments de desànim, però les meves companyes han estat a l’altra banda del teclat per donar-me el suport que em feia falta. Al final la PAC2 també s'ha pogut entregar

Gràcies unitekes!
Continuem endavant i sobretot .... que la força ens acompanyi!!

4 comentaris:

  1. Hola Marta,

    com comentàvem en un dels fils de debat del grup... a vegades sembla que la wiki té vida pròpia!

    ResponElimina
  2. Hola Marta,

    A tots ens passa i tots ens queixem. El Wiki que ens han ofert aquest semestre té unes limitacions i certs problemes que ens comporten maldecaps a tots. Esperem que ens en sortim al millor possible.

    Quan parles de la valoració de la PAC1 et refereixes a la d'en Joan? El meu grup també ha quedat una mica sorprès amb el que ens ha dit. És molt i molt exigent! Però això és bo... ens fa posar les piles i si bé d'entrada desanima després t'obliga al màxim esforç.

    Ànims!

    El Psocòpter Jordi
    http://psocopters.blogspot.com/

    ResponElimina
  3. Hola!

    Certament esperàvem més de la valoració, doncs hem esforçat de valent. Però com deia la Laura en la seva entrada, això ens serveix per aprendre a tenir més cura a l'hora de llegir els enunciats. En aquesta PAC2, ja hem anat en compte amb els detalls, i a les sgüents anirà molt millor.

    Pel que fa a la wiki, la veirtat és que hi ha moments que desespera, com quan no respecta interliniats, es canvia automàticament el tamany de lletra o el color del subratllat, etc., però mica en mica ens fem amb les seves peculiaritats.

    Ens haurem de carregar de paciència! I com diu la Marta amb el recolçament de totes és fa més fàcil.

    ResponElimina
  4. Òndia Jordi!

    ho sento acabo de veure el teu post! efectivament em referia a la valoració d'en Joan. I tens tota la raó! els seus comentaris ens han servir per exigir-nos encara més!!!

    ResponElimina