dilluns, 6 de desembre del 2010

COM DIU LA CANÇÓ

Es fa camí al caminar, en el nostre cas: es va creant la wiki mentre superem PAC's!



No puc afegir masses coses al que s'ha comentat a les anteriors entrades en referència a la PAC3. Sobre com evoluciona la feina, doncs seguim endavant, amb el recolzament de totes anem superant les diferents tasques.

Personalment, estic molt contenta de com avancem i estem definint la wiki, el blog i totes les tasques que hem de desenvolupar. Estem aconseguint fer uns espais amens i agradables de treball i això es nota. Si hi hagués opció crec que ja hauríem redecorat l'espai de debat de grup i tot! "Redecora tu vida" que diuen alguns ;)

Sobre les meves tasques, doncs de moment no he fet el qüestionari (només una ullada ràpida), i com totes em fa sentir una mica incomoda haver de valorar el treball de les meves companyes... però tard o d'hora l'hauré de fer, oi? Bé, de totes maneres primer intentaré fer la meva part d'esborrany de la wiki i després ja el farem (el qüestionari), quin remei!

Sobre les feines a la wiki, ahir vaig patir unes petites dificultats tècniques, però després de barallar-m'hi una estona: la wiki i els seus canvis de format (cos de lletra, en el meu cas) sense explicació aparent.... vaig aconseguir fer el que pretenia i bé, seguirem afegint contingut si el Wikispaces ens ho permet, amen!

Però tranquil·les unitekes, perquè:




I tant que si, unitekes: we will survive!

3 comentaris:

  1. Caram! Quina casualitat! Aquesta matinada he dedicat la mateixa cançó a una companya.

    Tindrà raó la meva amiga Mariam, quan diu que estem connectats?

    Salut!

    Kenneth

    ResponElimina
  2. Ostres quina casualitat Kenneth!

    Doncs mira, l'altre dia tenia el dia musical i a més volia provar com es feia això d'adjuntar vídeos al blog... s'ha de provar tot, o el que es pugui almenys ;)

    Ens llegim,

    Gemma

    ResponElimina