dilluns, 13 de desembre del 2010

HEM ARRIBAT A LA META DE LA PAC 3!

Felicitats unitekes! Una nova PAC lliurada!

La veritat és que per mi aquesta ha estat una setmana duríssima. Sense poder fer pont, estressada a la feina, i liada amb la PAC de CTIC. Però estic contenta, per la feina feta i el resultat. I tot gràcies al supergrup que formem!

Male runner crossing finish line, Identikal
http://www.gettyimages.es/detail/AA039476/Photodisc

Al final hem arribat a temps. Ens haviem fixat unes dates: divendres últim dia pel treball individual, i cap de setmana per avaluació grupal. I les hem complert. A més observant el resultat del primer esborrany de la wiki, diria que hem assolit la tasca amb bastant èxit. No unitekes? Sembla bastant atractiva i clara.

El que no m'ha agradat tant, és fer el qüestionari de valoració de les unitekes. Per això, ho vaig deixar per l'últim moment. Però bueno, al final amb el grup que tenim, no em va costar tant.

En aquests darrers dies de la PAC hem descobert una nova eina de la wiki: l'espai de discussió de les pàgines (proposada per la Laura). Ens ha estat molt útil, per deixar constància de totes les valoracions individuals en la mateixa wiki, i no haver de recòrrer constantment a l'espai de Debat del grup de treball. Així, ens ha ajudat a discutir ràpidament els pros i contres, i enllestir a temps l'esborrany.

Encara queden coses per retocar, però ens queda la PAC 4 per devant. La recta final noies! La veritat és que ara que hi penso, se m'ha passat rapídissim. Si fa dos dies que feiem els grups! Però clar, com deiem això és un no parar, i així el temps vola.

Ja us deia que semblava que ens coneguéssim de tota la vida. I la veritat és que passem tant temps "juntes", que de vegades ho sembla. Ha quedat demostrat un cop més que ens compenetrem molt bé com a grup (jo també us tinc segrestades, com deia la Marta, per un possible futur treball grupal) i així, sense adonar-nos, ja hem arribat a la meta de la PAC3!!!!

Enhorabona noies, i molts ànims amb la PAC4, que ja comença!!!!

1 comentari: