dissabte, 4 de desembre del 2010

QUINA SATISFACCIÓ!

A happy young boy holding s lollipop, Imagezoo
Font: http://gettyimages.es/
Aquesta ha estat una bona setmana. Hem enllestit el mapa conceptual, i ara ja el tenim penjat a la wiki. Estic molt satisfeta de com ha quedat, perquè hi ha aportacions de les quatre unitekes, i hi apareixen tots els conceptes que voliem de forma molt organitzada. Segur que ens serà molt útil per organitzar tota la informació de la wiki. La veritat és que fa goig!!! No puc deixar de mirar-lo. Em sento com un nen petit amb un caramel!!!

Ara ja iniciem la tasca de l'esborrany de la wiki. I hem acordat la data d'entrega. La Gemma i la Marta, ja han trencat el gel, i han donat els primers passos en la redacció de la wiki. I la veritat és que està quedant molt ben estructurat!!!

Per arrodonir la setmana, la Gemma ens ha penjat un fantàstic gadget al bloc: un Ipod!!! Tinc uns quants temes pendent per la nostra DJ, jejeje. Gemma ja t'aniré dient.

Confirmo, doncs, que aquesta ha estat una bona setmana!!!

3 comentaris:

  1. I tant Irene! sembla mentida!

    a més em sento una mica inculta musicalment parlant quan sento el nostre Ipod, m'agrada molt la nostra Playlist però reconec que moltes cançons no les havia sentit mai. A més m'inspira mentre treballo en la wiki!!

    Petons Unitekaris!

    ResponElimina
  2. Hola noies,

    he fet una remescla dels temes que hi havia i n'hi he anat afegint (algunes peticions), espero que sigui del vostre gust! ;)

    Un petó

    ResponElimina
  3. Hola noies,

    doncs sí que és veritat que amb aquesta música de fons es treballa molt més a gust! I les cançons que heu anat seleccionant són una delícia.

    Gràcies noies! :)

    ResponElimina