dimarts, 21 de desembre del 2010

PROBLEMES A LA ÚLTIMA PAC

Aquesta última setmana ha estat prou extranya. Tot anava rodat, i de cop... vaig ficar la pota! Estava provant totes les opcions disponibles a "administrar wiki", pensant que fes el que fes després podria tornar enrere, com si es tractés de l'historial de les pàgines, però no va ser així. Vaig canviar el nom del domini, i desde llavors no podem accedir a la wiki desde l'opció wikispaces del nostre grup de treball. I no hi ha posibilitat de desfer-ho doncs no és possible tornar a canviar l'adreça de la wiki fins després de 30 dies. Ufff! Quin neguit vaig passar! Pensava, he destrossat tota la feina de les unitekes!!!!!

Per sor els problemes, per complicats que ens semblin al principi, tenen solució, encara que no sigui la que jo hagués desitjat. Tot i que he inhabilitat l'accés habitual a la wiki, podem accedir-hi desde el wikispaces de l'assignatura. Així que podem continuar treballant, i seguir endavant!!!! I per sort també, les companyes unitekes m'han recolçat en tot moment. Gràcies companyes!

A businessman breaking through the walls o maze, Ralf Hiemisch
Així, que tot i l'ensurt, treballem poc a poc i sense pausa per tal d'enllestir els darrers detalls de la wiki, abans de mostrar-la a la resta de companys de CTIC. Només espero que després de tanta feina, el problema que vaig generar, no sigui un impediment en el moment de fer pública la wiki. Creuem els dits!!!!

1 comentari:

  1. Ei Irene,

    Com comentes les unitekes superem els moments d'ensurt donant-nos suport, o sigui que no t'has de preocupar de res, ok? ;)

    Qui no ha volgut fer alguna cosa amb la wiki i s'ha trobat amb coses inesperades? Ja ho comentaves en una altra entrada: és que a la wiki no l'entén ni son pare!

    Petons!

    Gemma

    ResponElimina