dijous, 2 de desembre del 2010

JA TENIM EL MAPA!


Aquesta setmana hem enllestit el mapa conceptual. Ha començat sent una feina individual donat que cadascuna de nosaltres s'encarregava de fer el seu propi mapa. Però en la posada en comú ens hem adonat que ens agradaven coses de cada mapa. I n'estic molt contenta! totes hem treballat i en el mapa hi ha una mica de la feina de cadascuna.... I al final el premi! la Gemma ens ha premiat inserint al bloc un ipod amb la playlist de les Unitekes.... i qui encapçala la llista? doncs això m'ho ha dedicat a mi!! MICHAEL BUBLE!! ara mateix estic escrivint aquestes línies i escolto la playlist de fons.... Gràcies Gemma! m'ha encantat el teu regal! però també li dono les gràcies al Psocòpter Jordi M. qui de fet ha parit la idea i l'ha compartida amb tots nosaltres!

Ara ens comencem a repartir els temes de la wiki que cal desenvolupar! i anem intentant respondre a les preguntes que ens ha plantejat en Joan en el qüestionari! buffff! quina feinada això d'haver d'escriure sobre les teves companyes! què voleu que en digui de les Unitekes...... si m'encanta treballar amb elles!!!

2 comentaris:

  1. Ueiii!!
    Marta, escrius escoltant el vostre playlist... i jo el llegeixo al mateix ritme :-)
    Ara que ja heu acabat el mapa conceptual us heu tret una bona feina del damunt. A fotre-li canya al wiki, ara ;-)
    Ànims!
    El Psocòpter Jordi M.

    ResponElimina
  2. Jordi,

    Moltes gràcies pels ànims!!! A aquestes alçades del projecte venen molt bé.

    I gràcies per la idea del Ipod. Ens ajuda a continuar la feina amb moltes més ganes.

    Ànims també als psocòpters!!

    ResponElimina