divendres, 3 de desembre del 2010

DEDICATÒRIA

Hola de nou,

Avui una entrada curta, però tenia ganes de fer-la!
Hem estrenat gadget al blog i volia dedicar una cançó a totes les unitekes i al Jordi psocópter! Thank U d'Alanis Morissette.

És que la idea de la música al blog la vaig treure de cal's Psocòpters, concretament d'una entrada d'en Jordi.

Res més, fins aviat i seguim llegint-nos!


Dades imatge: City music background, Enjoynz.
http://www.gettyimages.es/detail/103976153/iStock-Vectors

7 comentaris:

  1. Si noia, es què aquests psocòpters són "la pera"; cuiden el detall i són capdavanters.

    Kenneth

    ResponElimina
  2. Renoi! Això sí que és una alegria!! Crec que em durarà durant tot el pont. Estic content que us hagi agradat la idea i emocionat per l'agraïment i la dedicació. M'ha agradat molt.

    Seguiré escoltant les cançons...
    El Psocòpter Jordi

    ResponElimina
  3. Jordi!
    no sé perquè em sembla que no són gaire del teu estil!

    ResponElimina
  4. Marta, la veritat és que jo no tinc un estil concret :p

    Però sí que m'agraden, les cançons que heu posat!! I si no com t'expliques que després de dinar (ara) hagi tornat al vostre bloc per escoltar música? :D

    Salut i gràcies de nou!

    Psocòpter Jordi

    ResponElimina
  5. Ei unitekes, psocòpters i companyia en general,

    M'alegra que us agradi la selecció musical ;)
    Anirem afegint temes (novetats o no) de tant en tant, ok?

    Bon pont a tothom!

    ResponElimina
  6. Unitekes, felicitats!

    Molt bona la selecció, jo també me n'he posat unes quantes per estudiar avui mateix.

    Fins ara!

    Psocòpter Kris

    ResponElimina